
Have your own adventure with the #1 outdoor app today.
Mans went for a hike
June 12, 2026
03:09
15.5km
4.9km/h
10m
10m
Vandaag heb ik een wandeling via de Klup georganiseerd. We waren met 8 wandelaars. Velen vonden het weer te slecht en zeiden de wandeling af. We zijn gestart bij restaurant Kopje Genieten, langs de Ruiten Aa gelopen en ter hoogte van Ter Borg richting de Beetserweg. Dit gedeelte bestaat uit een mooi open gevarieerd landschap met hier en daar lage begroeiing met bomen. Na van dit landschap genoten te hebben, zijn we via de Ruiten Aa naar natuurbegraafplaats Laude gewandeld. Een bosrijkgebied met vennen en prachtige wandelpaden. Na een kopje koffie gedronken te hebben, lopen we langs een aantal mooie vennen, door bossen, weide en graanvelden naar ons eindpunt Kopje Genieten. Sellingen en omgeving is prachtig. Je raakt hier nooit uitgekeken.
Waypoints
Route Details
Elevation
Sign up to see more specific route details
Sign up for free
Comments
Want to know more?
Sign up for a free komoot account to join the conversation.
Sign up for free