Voor de doorgewinterde stappers, de kilometervreters, de kuitenbijter-fanaten en de liefhebbers van een goeie wandeling-met-een-verhaal. Verwacht geen slenteren-van-bankje-naar-bankje-toestanden, maar stevige wandelingen die uw schoenen doen smeken om een pauze.
Ik start meestal vanaf de legendarische parking van de McDonald’s – want zeg nu zelf, waar vindt ge anders zo’n strategisch gelegen, ruime én gratis parkeerplek? Ideaal voor wie met de auto komt en na afloop misschien nog een ‘herstelmaaltijd’ wil meepikken (pure toevalligheid, uiteraard).
Dus trek uw beste stapschoenen aan, smeer die kuiten in en ga die paden uitdiepen!