Recent Activity
Cal Arderiu went gravel riding.
3 days ago
Volta amb bici gravel pel Catllaràs. Pugem progressivament per la Via fins la Collada de Sobirana. Baixem per asfalt cap a la Pobla de Lillet. Fem una pujada per pista molt bona fins al cor del Catllaràs, passant per llocs emblemàtics de la zona, com són el Xalet, el Mirador i Prat Gespador entre d'altres. Tot i que la pujada és llarga, no presenta forts pendents. El pumt més alt és el Coll de la Ceba. Baixant de nou al poble encara fem la Collada de les Bassotes, pista molt ràpida.
02:28
38.8km
15.7km/h
1,120m
1,110m
Cal Arderiu went gravel riding.
6 days ago
Ruta exigent de gravel, sobretot per la pujada al Colll Roig des del Clot del Moro (rampes mantingudes entre el 15% i 20%). Abans ja s'han pujat dos colls més tranquils, un per pista i bona carretera i l'altre per una pista ample i en molt bon estat fins a la collada de Meranges. Alerta si hi ha pujades del riu Llobregat sobtades, cal baixar de la bici per creuar-lo. Avui ha estat d'aquests dies. Millor descalçar-se. A Falgars hi ha un petit tram de corriol que travessa el barranc de Vallfogona. Es pot evitar seguint la pista i fent una mica més de volta (uns 10-15 minuts).
03:10
46.9km
14.8km/h
1,430m
1,440m
Cal Arderiu went mountain biking.
March 3, 2026
Volta pistera per la part nord del Catllaràs. Només hi ha un petit tram de corriol fàcil a Falgars que es pot evitar. La ruta fa la volta principal al Catllaràs passant pel Xalet d'en Gaudí i l'emblemàtic Roc del Catllaràs amb una dura pujada final.
02:01
25.0km
12.5km/h
970m
960m
Cal Arderiu went mountain biking.
February 28, 2026
Recorregut molt revirat per la part baixa del Catllaràs. No es creua cap camí encara que ho sembli en el track sobre el mapa. Volta intensa i trenca cames. Totes les baixades es fan per corriols. Es poden evitar si es vol.
03:03
29.3km
9.6km/h
1,270m
1,270m
Cal Arderiu went mountain biking.
February 20, 2026
Bona matinal combinant pistes i corriols per la part baixa del Catllaràs.
02:21
22.7km
9.7km/h
980m
970m
Cal Arderiu went mountain biking.
February 16, 2026
Excursió matinal, molt variada i amb bons corriols de baixada, sobretot l'últim. Destaquem la duresa amb fang i neu d'alguns trams de pujada. Tots els corriols es poden evitar sense trencar gaire el tarannà del recorregut.
02:18
21.8km
9.5km/h
990m
980m
Cal Arderiu went mountain biking.
February 8, 2026
Volta variada pujant els colls més propers al poble: la Collada de les Bassotes i el Coll de Jou. S'acaba d'arrodonir pujant a Falgars on podem visitar el santuari. Acabem seguint pujant per la pista que ens porta per la fageda fins als plans de St. Cristòfol. La baixada des del primer coll pels Pedrons la fem per un corriol llarg amb algun tram tècnic, però assequible. La última baixada fins al poble també la fem per bons senders. Si volem els podem evitar i fer-ho per pista.
02:28
23.5km
9.5km/h
940m
950m