Trasy

Planer

Funkcje

Aktualizacje

App

Zaloguj się lub zarejestruj

Pobierz aplikację

Zaloguj się lub zarejestruj

Odkryj
Places to see
Niemcy
Bawaria
Dolna Frankonia
Main-Spessart
Neustadt nad Menem

Klasztor Neustadt am Main

Atrakcja • Miejsce kultu

Klasztor Neustadt am Main

Zalecane przez 132 osoby z 140

Ta Atrakcja znajduje się na obszarze chronionym

Sprawdź lokalne przepisy: {{link, react}}

Naturpark Spessart

Zapisz

Udostępnij

  • Więcej

  • Zapisz

    Udostępnij

  • Więcej

  • Zaprowadź mnie tam

    Trasy tutaj

    Najlepsze trasy piesze do: Klasztor Neustadt am Main

    4.7

    (23)

    111

    wędrowcy

    1. Trasa Stare Miasto w Rothenfels–Zamek Rothenfels (początek: Neustadt a. Main)

    11.0km

    03:07

    240m

    240m

    Umiarkowana wędrówka. Wymagany dobry poziom sprawności. Łatwo dostępne ścieżki. Odpowiednie dla każdego poziomu sprawności.

    Nawiguj

    Wyślij na telefon

    Umiarkowane

    Trudna wędrówka. Wymagany bardzo dobry poziom sprawności. Przeważnie dobrze dostępne ścieżki. Wymagany stabilny krok.

    Trudne

    Umiarkowana wędrówka. Wymagany dobry poziom sprawności. Łatwo dostępne ścieżki. Odpowiednie dla każdego poziomu sprawności.

    Umiarkowane

    Wskazówki

    31 marca, 2023

    Monastery complex that is orphaned at the moment, the last nuns retired in 2023

    Przetłumaczone przez Google •

      31 marca, 2023

      Dominican monastery which was dissolved in early 2023... but the door is open to you

      Przetłumaczone przez Google •

        2 sierpnia, 2019

        The first monastery in Neustadt am Main, then called Rorinlacha, was located at the "Old Place". It was founded either by Burkard, around 738, or Megingaud, around 741. The first monastery in the valley was excavated in 1981/82 by the Bavarian State Office for the Preservation of Monuments. The second Benedictine monastery in the valley of Neustadt am Main, at the New Place, was founded in 772 by order of Charlemagne, by the former second bishop of Würzburg, Megingaud. It was a royal monastery since 772. It was dissolved in 1803 during the secularization. The monastery with its extensive library came into the possession of Prince Constantine von Löwenstein-Wertheim-Rosenberg. Remains of the Neustädter monastery library, which the prince had kept in his Kleinheubacher castle, acquired the University Library Würzburg in 1985. 1857 burned down monastery building and church. In 1960, the ruin was blown up and in 1961, a new monastery was inaugurated by the Missionary Dominicans (Dominicans of St. Catherine of Siena of Oakford / Natal).

        Przetłumaczone przez Google •

          Załóż bezpłatne konto komoot, aby zobaczyć pozostałe wskazówki (naliczyliśmy jeszcze 3).

          Załóż bezpłatne konto

          Szczegóły

          Informacje

          Wysokość 150 m

          Pogoda

          Zasilane przez AerisWeather

          Dzisiaj

          niedziela 30 listopada

          7°C

          0°C

          100 %

          Jeśli rozpoczniesz swoją aktywność teraz...

          Maks. prędkość wiatru: 0.0 km/h

          Najczęściej odwiedzane w czasie

          Styczeń

          Luty

          Marzec

          Kwiecień

          maj

          Czerwiec

          Lipiec

          Sierpień

          Wrzesień

          Październik

          Listopad

          Grudzień

          Loading

          Lokalizacja:Neustadt nad Menem, Main-Spessart, Dolna Frankonia, Bawaria, Niemcy

          Inne miejsca warte odwiedzenia

          Neustadt am Main–Erlach Pedestrian Bridge

          Odkrywaj
          TrasyZaplanuj trasęFunkcjeTrasy pieszeTrasy MTBTrasy szosoweBikepacking
          Pobierz aplikację
          Śledź nas w mediach społecznościowych

          © komoot GmbH

          Polityka prywatności