Trasy

Planer

Funkcje

Aktualizacje

App

Zaloguj się lub zarejestruj

Pobierz aplikację

Zaloguj się lub zarejestruj

Odkryj
Places to see
Niemcy
Saarland
Saarpfalz
Homburg

Kaplica św. Walburgi w Louisenthal

Odkryj
Places to see
Niemcy
Saarland
Saarpfalz
Homburg

Kaplica św. Walburgi w Louisenthal

Atrakcja • Miejsce kultu

Kaplica św. Walburgi w Louisenthal

Zalecane przez 95 osoby z 97

Ta Atrakcja znajduje się na obszarze chronionym

Sprawdź lokalne przepisy: {{link, react}}

Biosphärenreservat Bliesgau

Zapisz

Udostępnij

  • Więcej

  • Zapisz

    Udostępnij

  • Więcej

  • Zaprowadź mnie tam

    Trasy tutaj

    Najlepsze trasy piesze do: Kaplica św. Walburgi w Louisenthal

    4.6

    (59)

    225

    wędrowcy

    1. Trasa Ruiny opactwa Wörschweiler–Kaplica św. Walburgi w Louisenthal (początek: Limbach)

    9.65km

    02:47

    240m

    240m

    Umiarkowana wędrówka. Wymagany dobry poziom sprawności. Łatwo dostępne ścieżki. Odpowiednie dla każdego poziomu sprawności.

    Nawiguj

    Wyślij na telefon

    Umiarkowane

    Umiarkowana wędrówka. Wymagany dobry poziom sprawności. Łatwo dostępne ścieżki. Odpowiednie dla każdego poziomu sprawności.

    Umiarkowane

    Umiarkowana wędrówka. Wymagany dobry poziom sprawności. Łatwo dostępne ścieżki. Odpowiednie dla każdego poziomu sprawności.

    Umiarkowane

    Wskazówki

    22 kwietnia, 2021

    Small chapel, which is idyllically located behind the "Schloss" Louisenthal on a meadow in the bottom of a valley. Except for two sandstone reliefs, it is empty. You can admire the roof beams and the old wooden doors, which will soon have to be "rescued", otherwise they will be completely broken.

    Przetłumaczone przez Google •

      25 stycznia, 2023

      The chapel, dedicated to St. Walpurgis, was built in 1725. Its foundation stone dates back to April 27, 1724. From 1786 to 1798, it served as the church of an independent Catholic parish, which included the settlements of Schwarzenbach, Schwarzenacker, Einöd, and Ingweiler, as well as Webenheim, Mimbach, Bierbach, Kirkel, Neuhäusel, Eschweilerhof, Abstäberhof, Bliesbergerhof, and Audenkellerhof.

      The castle was largely destroyed by French revolutionary troops in 1793: The central building was demolished in 1802, leaving only the chapel and a side wing of the castle.

      Przetłumaczone przez Google •

        12 lutego, 2023

        A pretty little chapel. It's empty, but it's still beautiful

        Przetłumaczone przez Google •

          Masz dobrą radę dla innych? Zaloguj się i dodaj wskazówkę!

          Załóż bezpłatne konto

          Szczegóły

          Informacje

          Wysokość 240 m

          Pogoda

          Zasilane przez AerisWeather

          Dzisiaj

          niedziela 30 listopada

          8°C

          -1°C

          70 %

          Jeśli rozpoczniesz swoją aktywność teraz...

          Maks. prędkość wiatru: 11.0 km/h

          Najczęściej odwiedzane w czasie

          Styczeń

          Luty

          Marzec

          Kwiecień

          maj

          Czerwiec

          Lipiec

          Sierpień

          Wrzesień

          Październik

          Listopad

          Grudzień

          Loading

          Lokalizacja:Homburg, Saarpfalz, Saarland, Niemcy

          Inne miejsca warte odwiedzenia

          Wörschweiler Abbey Ruins

          Odkrywaj
          TrasyZaplanuj trasęFunkcjeTrasy pieszeTrasy MTBTrasy szosoweBikepacking
          Pobierz aplikację
          Śledź nas w mediach społecznościowych

          © komoot GmbH

          Polityka prywatności